ម្ចាស់ MacBook Pro ស៊េរីឆ្នាំ ២០១១ ប្រមាណជាង
២ម៉ឺននាក់បានដាក់ញត្តិតាម Online ទាមទារឲ្យ Apple ប្រមូល
Laptop របស់ពួកគេត្រឡប់ទៅវិញព្រោះតែបន្ទះ Motherboard និង
Graphic មានបញ្ហាជាញឹកញាប់។
អ្នកប្រើប្រាស់ចំនួន ២១០០០ នាក់ដែលកំពុងតែខឹងសម្បារយ៉ាងខ្លាំង និងបាននាំគ្នាធ្វើការតវ៉ាទាមទារឲ្យ Apple ដោះស្រាយបញ្ហាទៅលើបន្ទះ Motherboard និង Graphic ដែលតែងតែកើតឡើងជាញឹកញាប់។ គិតមកត្រឹមថ្ងៃនេះមានចំនួនចូលមើលប្រមាណ១,៧លានដង និងមានញត្តិចំនួនជាង៩ពាន់នៅលើ Site “Apple Support” ផ្លូវការរបស់ Apple ដែលទាមទារឲ្យក្រុមហ៊ុនអេឡិចត្រូនិកមួយនេះធ្វើការជួសជុល Laptop របស់ពួកគេឲ្យបានឆាប់។
លោក Mike Calahan ដែលជាអ្នកនិពន្ធមួយរូបបានឲ្យដឹងថាលោកបានចំណាយប្រាក់ ២០០០ដុល្លារដើម្បីទិញ MacBook Pro (ស៊េរីឆ្មាំ ២០១១) តាំងពីឆ្នាំ ២០១២ មកម្ល៉េះ ហើយទើបតែរយៈពេលប៉ុន្មានខែនេះទេដែល Laptop របស់គាត់មានបញ្ហាបែបនេះសឹងតែគ្រប់ពេលតែម្តង។
ដំបូងបុរសរូបនេះគិតថាប្រហែលមានតែរូបលោកទេដែលជួបប្រទះ បញ្ហាអញ្ចឹង តែដល់ពេលលោកចូលមើល “Apple Support” ទើបបានដឹងថាមានអ្នកប្រើប្រាស់ MacBook Pro ស៊េរីឆ្នាំ ២០១១ ជាច្រើនទៀតក៏ជួបបញ្ហាដូចគ្នានេះដែរ (មើលរូបខាងលើ)។
មកទល់ពេលនេះម្ចាស់ MacBook Pro ទាំងអស់ពុំទាន់បានទទួលការឆ្លើយតបណាមួយពី Apple នៅឡើយទេ៕
មានប្រិយមិត្តណាខ្លះកំពុងប្រើ MacBook Pro ស៊េរីឆ្នាំ ២០១១? តើមានជួបបញ្ហាដូចដែលបានរៀបរាប់ខាងលើដែរអត់?
អ្នកប្រើប្រាស់ចំនួន ២១០០០ នាក់ដែលកំពុងតែខឹងសម្បារយ៉ាងខ្លាំង និងបាននាំគ្នាធ្វើការតវ៉ាទាមទារឲ្យ Apple ដោះស្រាយបញ្ហាទៅលើបន្ទះ Motherboard និង Graphic ដែលតែងតែកើតឡើងជាញឹកញាប់។ គិតមកត្រឹមថ្ងៃនេះមានចំនួនចូលមើលប្រមាណ១,៧លានដង និងមានញត្តិចំនួនជាង៩ពាន់នៅលើ Site “Apple Support” ផ្លូវការរបស់ Apple ដែលទាមទារឲ្យក្រុមហ៊ុនអេឡិចត្រូនិកមួយនេះធ្វើការជួសជុល Laptop របស់ពួកគេឲ្យបានឆាប់។
លោក Mike Calahan ដែលជាអ្នកនិពន្ធមួយរូបបានឲ្យដឹងថាលោកបានចំណាយប្រាក់ ២០០០ដុល្លារដើម្បីទិញ MacBook Pro (ស៊េរីឆ្មាំ ២០១១) តាំងពីឆ្នាំ ២០១២ មកម្ល៉េះ ហើយទើបតែរយៈពេលប៉ុន្មានខែនេះទេដែល Laptop របស់គាត់មានបញ្ហាបែបនេះសឹងតែគ្រប់ពេលតែម្តង។
ចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់ផ្ញើសារទៅកាន់ Apple
ដោយសារ MacBook Pro ស៊េរីឆ្នាំ ២០១១ របស់ពួកគេមានបញ្ហា
ដំបូងបុរសរូបនេះគិតថាប្រហែលមានតែរូបលោកទេដែលជួបប្រទះ បញ្ហាអញ្ចឹង តែដល់ពេលលោកចូលមើល “Apple Support” ទើបបានដឹងថាមានអ្នកប្រើប្រាស់ MacBook Pro ស៊េរីឆ្នាំ ២០១១ ជាច្រើនទៀតក៏ជួបបញ្ហាដូចគ្នានេះដែរ (មើលរូបខាងលើ)។
មកទល់ពេលនេះម្ចាស់ MacBook Pro ទាំងអស់ពុំទាន់បានទទួលការឆ្លើយតបណាមួយពី Apple នៅឡើយទេ៕
មានប្រិយមិត្តណាខ្លះកំពុងប្រើ MacBook Pro ស៊េរីឆ្នាំ ២០១១? តើមានជួបបញ្ហាដូចដែលបានរៀបរាប់ខាងលើដែរអត់?